eerste dag - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Diana Los - WaarBenJij.nu eerste dag - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Diana Los - WaarBenJij.nu

eerste dag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Diana

05 Maart 2009 | Argentinië, Buenos Aires

Na een lange vlucht (1 uur naar parijs en 12.40 uur naar Buenos aires) aangekomen in het hotel.De vlucht was prima. Mooi groot vliegtuis boeing 777-330 en het eten was prima.Wel wat turbulentie
We gaan om half 3 beginnen aan een stadstour langs de bekende touristische plaatsen. Dit duurt tot ca half 7 en daarna gaan we met de hele groep uit eten.
Korom de vakantie is begonnen.
Groetjes diana

• 05 Maart 2009 - 15:25

Sonja:

Hoi!
    Begon die vakantie niet op Schiphol dan? :)
    Is het hotel ook een beetje te pruimen?
    Helemaal Julia's Tango?
    Nogmaals veel plezier.
    Groetjes van ons 3 van 4

• 05 Maart 2009 - 15:35

Janneke Prins:

Gelukkig maar dat je een goede reis gehad hebt en wat een luxe...een boeing 777. Heb je een leuke groep ? Is het hotel mooi ? Ik hoor wel wat je van buenos aires vind. Wel een rare gewaarwording hoor...dat ik nu aan de andere kant zit. We missen het contact met je ouders nu al !!!

• 05 Maart 2009 - 16:33

Pa Ma:

hallo diana ben bly dat je een leuke groep heb geniet er maar fyn van grortjes pa en ma

• 05 Maart 2009 - 17:16

Hanneke En Cor:

Hoi Diana, geniet er maar van, je zal vandaag toch wel vroeg in bed liggen. Ik ben heel benieuwd en bovendien jaloers, maar mijn tijd komt ook nog zullen we maar denken. Groetjes, ook van Cor

• 05 Maart 2009 - 17:37

Nummer 18:

hep jaaai mazzel daar in de zomer,je bent op tyd weg,we kregen 2 meter sneeuw op ons kop,dat wordt dus sneeuwruimen,ik neem jouw voordeur ook wel ff mee en geef de hond wel een beetje kaviaar door de brievenbus als ik de ramen kom lappen solong.

• 06 Maart 2009 - 07:08

Jeltje:

Hoi Diana,
    Ben blij dat je een goede vlucht hebt gehad.Ga lekker genieten!!!groetjes F4

• 06 Maart 2009 - 07:59

Frieda Tempels:

Hoi Diana
    Ik heb je eerste dag gevolgd,wat fijn! Geniet er maar van en profiteer elke dag.
    Heel veel groetjes
    Frieda
    België

• 06 Maart 2009 - 10:08

Dina En Henk:

Bedankt voor je info,wensen je veel plezieren heeel goede reis.
    Bye

• 09 Maart 2009 - 01:09

Saffira:

Hay Diaan,

Heb me mail een tijd niet gecheckt..
    Maar fijn om te weten dat je goed bent aangekomen en een fijne reis
    heb gehad..

Groetjes

Diana

Ik hou van reizen en sinds een paar jaar hou ik ook een dagboek bij via waar ben jij nu. Ik probeer elk jaar een grote reis te maken en heb al vele landen bezocht. Maar er blijft altijd nog veel te verkennen. Ik heb nog vele landen op mijn verlanglijstje staan en hoop in de komende jaren er nog veel te kunnen bezoeken. Meestal ga ik met een groepsreis mee via verschillende reisorganistaties. Ook wel op eigen gelegenheid en dan ter plekke een auto huren en zelf een beetje bepalen waar heen te gaan. Tussendoor ga ik graag nog samen met de hond een korte vakantie of twee, net aan de tijd die ik heb. Het liefst ga ik dan wandelen in Oostenrijk. Maar pas geleden via dogwalktrail ook een heel leuk weekend gehad in de ardennen. Maar ook in ons eigen mooie Nederland ben ik nog lang niet uitgekeken. Kortom er is genoeg te beleven.

Actief sinds 02 Jan. 2009