weer thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Diana Los - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Diana Los - WaarBenJij.nu

weer thuis

Door: dianalos

Blijf op de hoogte en volg Diana

03 April 2010 | Nederland, Amsterdam

We zijn woensdag vertrokken van kathmandu naar Dehli, een vlucht van ca 1,5 uur. Daar zijn we naar het hotel gebracht en konden we nog even dineren en ons opfrissen. Om 23.00 uur vertrokken we weer naar het vliegveld voor onze terugreis. Via wenen, ca 7 uur vliegen naar Amsterdam ca 1,5 uur vliegen. We kwamen in de ochtend aan op schiphol. Sanya was uiteraard weer erg blij om me te zien. Ze is heel rustig geweest op schiphol, ze raakt er aan gewend om me daar op te halen.
We hebben nog even een kopje koffie gedronken en daarna naar huis. ik met de auto en ellen met de trein.
Het was een prachtige rondreis. Wat een indrukken. Als ik India moet beschrijven: Smerig, druk,hectisch, chaotisch. De mensen zijn aardig en het eten is goed, alleen maken ze er zelf een zooitje van.
In nepal is het wat beter. Mooie natuur, echter de hoofdstad Kathmandu is ook weer vies. Pokhara is een heel leuk stadje en het Chitwan national park is ook een belevenis.
Kortom we hebben een leuke en mooie reis erop zitten. De groep was erg divers aan paparazzi /adhd- tje hebben we ons nogal eens geergerd, maar met onze tulpen hebben we erg gelachen.
We waren wel blij dat we deze reis samen hebben gedaan en net als verleden jaar hebben we weer heel wat plezier gehad. Nu alles laten bezinken en dan natuurlijk weer plannen voor de volgende mooie trip.

  • 03 April 2010 - 14:28

    Hanneke:

    welkom in het nog altijd koude kikkerlandje, nu nog een paar foto's erbij plaatsen! Toevallig hebben we vandaag een van onze reisgenoten uit Costa Rica gezien, waarvan we vertelden dat ze vlak bij ons wonen maar dat we ze nooit meer gezien hadden, je weet wel, met dat rode haar en piercings onder haar lip. Nog een paar dagen dan krijg je van ons weer een verslag. Groetjes, Han en Cor

  • 03 April 2010 - 14:51

    Sonja:


    Welkom terug!

    We zien je wel weer schuiven in de straat!

  • 03 April 2010 - 15:37

    Maria Mens:

    hoi diana en ellen. Weer al een beetje gewend thuis? Hoe was het met je hond? en ellen met je man?
    ik begin nu een beetje uitgerust te raken. Mijn mail doet raar dus ik kan voorlopig niet mailen. Morgen kijkt een van mijn dochters ernaar dus ik hoop binnenkort iets te laten horen
    groetjes Maria. De rest ga ik op mijn gemak lezen haha

  • 03 April 2010 - 17:06

    Jeltje:

    Welkom thuis!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Diana

Ik hou van reizen en sinds een paar jaar hou ik ook een dagboek bij via waar ben jij nu. Ik probeer elk jaar een grote reis te maken en heb al vele landen bezocht. Maar er blijft altijd nog veel te verkennen. Ik heb nog vele landen op mijn verlanglijstje staan en hoop in de komende jaren er nog veel te kunnen bezoeken. Meestal ga ik met een groepsreis mee via verschillende reisorganistaties. Ook wel op eigen gelegenheid en dan ter plekke een auto huren en zelf een beetje bepalen waar heen te gaan. Tussendoor ga ik graag nog samen met de hond een korte vakantie of twee, net aan de tijd die ik heb. Het liefst ga ik dan wandelen in Oostenrijk. Maar pas geleden via dogwalktrail ook een heel leuk weekend gehad in de ardennen. Maar ook in ons eigen mooie Nederland ben ik nog lang niet uitgekeken. Kortom er is genoeg te beleven.

Actief sinds 02 Jan. 2009
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 29556

Voorgaande reizen:

11 Maart 2015 - 29 Maart 2015

het lievelingsland van Boehdda

10 Maart 2014 - 27 Maart 2014

Klassiek Ceylon

09 Maart 2013 - 30 Maart 2013

Thailand, Land van de Glimlach

09 Maart 2012 - 25 Maart 2012

veelzijdig vietnam

26 Maart 2011 - 18 April 2011

Ontmoeting met de Horizon

11 Maart 2010 - 01 April 2010

De Gouden Driehoek

15 Mei 2009 - 17 Mei 2009

dogwalktrail

04 Maart 2009 - 28 Maart 2009

rondreis argentinië,chili en brazilië

Landen bezocht: