taj mahal - Reisverslag uit Khajuraho, India van Diana Los - WaarBenJij.nu taj mahal - Reisverslag uit Khajuraho, India van Diana Los - WaarBenJij.nu

taj mahal

Door: dianalos

Blijf op de hoogte en volg Diana

19 Maart 2010 | India, Khajuraho

We hebben voor ons bezoek aan de taj mahal de wekker om 5 uur moeten zetten. Het was zeker de moeite waard. Een heel mooie graftombe. Door het vroege opstaan zagen we de zon opkomen. We hebben ook nog een treinrit gemaakt van Agra naar Janis en nog stukje met de bus naar Orcha. Leuk klein plaatsje en hier wederom een paleis bezocht. We zijn ietsjes eerder afgehaakt en naar de rivier gelopen om de lokale bevolking de was te zien doen. Echter toen wij daar eindelijk aankwamen was de was al klaar. Terug in het hotel op het terras gezellig een pilsje gedronken met medereizigers. Daar nogal gelachen om de eerdere reisavonturen van Marja en Wil. In afrika met zijden pyama aan en mijnwerkerslamp op het hoofd al stampend naar het toilet.
Vandaag busreis van Orcha naar Khajuraho en een fietstocht gemaakt naar een klein dorpje. We waren weer om half 7 in het hotel en zijn toen met zijn drietjes ( floor onze reisleidster was ook mee) naar de masage geweest. We hebben ons daar lekker later verwennen met een ayurvedic massage.
Nu net gegeten en gaan nog een pilsje pakken en dan naar de kamer.
Groetjes

  • 19 Maart 2010 - 19:49

    Jeltje:

    Nou, volgens mij genieten jullie er wel van!!
    Bedankt voor de email kaart van Ron.

  • 20 Maart 2010 - 08:49

    Frieda:

    Hallo Diana
    Je hebt weer veel gezien,nu je bent te laat gekomen om je was mee te doen in de rivier wat jammer, anders waren jullie kleren ook gewassen !
    Groetjes
    Frieda en Stip

  • 20 Maart 2010 - 08:50

    Peter En Yvonne:

    Ja, genieten maar, de Taj is inderdaad de mooiste "grafsteen" van de wereld. Jullie gaan nog meer fantastische dingen zien, enjoy it.

    Grt Peter en Yvonne

  • 20 Maart 2010 - 10:11

    Ma :

    ik hoor het alweer je ziet weer heel veel je moet wel steeds vroeg op maar dat zal de moette waard zyn met san alles goed als die maar naar park mag nou nog heel veel plezier groedjes pa en ma

  • 20 Maart 2010 - 11:10

    Paul:

    Hey Ellen en Diana,
    Mis ik jullie? Eten bij je moeder,bij Theo,bij Monique,met Boy bij Madam van Dam,met Peter en Hub,etc. Huis opruimen,in de tuin werken,wassen en strijken!? Ja,ik mis je! Geniet maar met volle teugen.

  • 20 Maart 2010 - 11:45

    Ria:

    geniet ervan hier gaat alles zijn gangetje wel hebben wij hier wat beter weer

  • 20 Maart 2010 - 13:43

    Janneke:

    Dan kan ik dadelijk hopelijk wel een boel mooie foto's verwachten ! Ik bereid me nu ook voor vanuit zuidlaren...nog een paar daagjes.

  • 20 Maart 2010 - 14:41

    Dina En Henk:

    Bedankt voor je reisinfo. De Taj Mahal moet een belevenis zijn.wij wachten met spanning op je foto's.
    Vermaak je en neem nog maar een biertje, het is warm genoeg.Groeten van Dina en Henk.

  • 28 Maart 2010 - 11:06

    Loes:

    Zo te lezen hebben jullie wel veel gezien.Ook hoe ze daar wassen.Nou Diana je hoeft nu niet op je wijn glas te letten zo als in Oostenrijk.Groetjes Loes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Diana

Ik hou van reizen en sinds een paar jaar hou ik ook een dagboek bij via waar ben jij nu. Ik probeer elk jaar een grote reis te maken en heb al vele landen bezocht. Maar er blijft altijd nog veel te verkennen. Ik heb nog vele landen op mijn verlanglijstje staan en hoop in de komende jaren er nog veel te kunnen bezoeken. Meestal ga ik met een groepsreis mee via verschillende reisorganistaties. Ook wel op eigen gelegenheid en dan ter plekke een auto huren en zelf een beetje bepalen waar heen te gaan. Tussendoor ga ik graag nog samen met de hond een korte vakantie of twee, net aan de tijd die ik heb. Het liefst ga ik dan wandelen in Oostenrijk. Maar pas geleden via dogwalktrail ook een heel leuk weekend gehad in de ardennen. Maar ook in ons eigen mooie Nederland ben ik nog lang niet uitgekeken. Kortom er is genoeg te beleven.

Actief sinds 02 Jan. 2009
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 29557

Voorgaande reizen:

11 Maart 2015 - 29 Maart 2015

het lievelingsland van Boehdda

10 Maart 2014 - 27 Maart 2014

Klassiek Ceylon

09 Maart 2013 - 30 Maart 2013

Thailand, Land van de Glimlach

09 Maart 2012 - 25 Maart 2012

veelzijdig vietnam

26 Maart 2011 - 18 April 2011

Ontmoeting met de Horizon

11 Maart 2010 - 01 April 2010

De Gouden Driehoek

15 Mei 2009 - 17 Mei 2009

dogwalktrail

04 Maart 2009 - 28 Maart 2009

rondreis argentinië,chili en brazilië

Landen bezocht: