warm en veel water van de waterval - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Diana Los - WaarBenJij.nu warm en veel water van de waterval - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Diana Los - WaarBenJij.nu

warm en veel water van de waterval

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Diana

18 Maart 2009 | Brazilië, Brasilia

We zijn eersgister avond naar een tangoshow geweest, was een erg mooie show. Eerst eten een driegangen menu en daarna een wervelende show. natuurlijk klein stukje op de film gezet. Terug in hotel wij met6 man de lift in , deze kon echter maar 4 personene aan en niemand vanons had bordje gezien met als resultaat dat we om half 1 ´s nacht vast kwamen te zitten in de lift. Gisteren hadden we nog tot half 5 de tijd om buenos aires verder te verkennen.We zijn naar playa de mayo gegaan en naar de botanische tuinen en nog wat geshopt. In hotel de mogelijkheid om te douchen en naar de bus. Om 18,15 uur rijden we weg in de slaapbus. Een prima bus met stoelen erg comfortabel. Je kon bijne liggen. dus goed geslapen, alleen de film stond erg hard dus dat was in begin wat lastig. We hebben avondeten en ontbijt gehad. De grens over ging erg makkelijk. Om een uurtje of twee in hotel, ander T-shirt aan en even een telefoontje naar Ron, hij is tenslotten van daag abraham een handje gaan geven. Om half 3 weer op pad naar de watervallen van Iquazu. Een waar spectacel om te zien. De temperatuur hier is subtropicsh ongeveer 32 graden dus een flinke overgang van de gletsjers naar hier.
Om 8 uur gaan we met zijn alle eten en morgen met zijn 4 en naar de Argentijnse kant van de waterval. We kruizen dus nogmaals de grenspost. Mijn paspoort raakt zo wel vlug vol hoor. Er zijn plannen om overmorgen nog even snel naar Paraqua te gaan dus we krijgen het nog druk. Groetjes en tot de volgende keer

• 18 Maart 2009 - 23:08

Saffira:

Heey diaan,

Klinkt allemaal weer ontzettend gezellig, kan echt lezen dat je geniet van de reis!
    Volgende keer wel goed het bordje lezen voordat je een lift in stapt haha!
    Tot de volgende mail..

Groetjes

• 19 Maart 2009 - 07:23

Pa :

nou diana het is maar goed dat je nog een paar dagen vry heb om uit te rusten want dit is een werk vacantie nou hier is het niet zo warm maar jy heb vacantie nou geniet nog maar groetjes pa ma

• 19 Maart 2009 - 07:25

Jeltje:

Heey Diana,
    Lekker temperatuurtje daar bij jou zeg!!Kun je niet wat mee terug nemen?
    Abrahampop was een groot succes.Ook je belletje vond Ron heel leuk.
    Nou, geniet er nog maar lekker van.
    groetjes F4

• 19 Maart 2009 - 07:36

Janneke Prins:

Hoi Diana, Dus bijna alle landen gehad rond de watervallen. Wel een spektakel dat je vast in de lift zat ! Heeft het lang geduurd voor dat jullie bevrijd waren ? In ieder geval veel plezier !!

• 19 Maart 2009 - 19:48

Frieda Tempels:

Hoi Diana
    Wat leuk je zit in Brazilië, dit is ver van België verwijderd, zijt maar voorzichtig en geniet ervan.
    Groetjes
    Frieda Belgë

• 20 Maart 2009 - 13:55

Next Door:

vast zitten in de lift met ze zessen,mwahahaha!!met ze vieren bedoel je toch??maar uit gêne mogen wy niet weten dat jullie met zun allen 100 kilo zyn aangekomen,ik heb in alle meeltjes totaal 123 maaltyden en 321 flessen wyn kunnen optellen,dus tel uit je (winst)dus lekker hardlopen met the dog als je weer hier bent,dig you later. hans

Diana

Ik hou van reizen en sinds een paar jaar hou ik ook een dagboek bij via waar ben jij nu. Ik probeer elk jaar een grote reis te maken en heb al vele landen bezocht. Maar er blijft altijd nog veel te verkennen. Ik heb nog vele landen op mijn verlanglijstje staan en hoop in de komende jaren er nog veel te kunnen bezoeken. Meestal ga ik met een groepsreis mee via verschillende reisorganistaties. Ook wel op eigen gelegenheid en dan ter plekke een auto huren en zelf een beetje bepalen waar heen te gaan. Tussendoor ga ik graag nog samen met de hond een korte vakantie of twee, net aan de tijd die ik heb. Het liefst ga ik dan wandelen in Oostenrijk. Maar pas geleden via dogwalktrail ook een heel leuk weekend gehad in de ardennen. Maar ook in ons eigen mooie Nederland ben ik nog lang niet uitgekeken. Kortom er is genoeg te beleven.

Actief sinds 02 Jan. 2009