warm - Reisverslag uit El Calafate, Argentinië van Diana Los - WaarBenJij.nu warm - Reisverslag uit El Calafate, Argentinië van Diana Los - WaarBenJij.nu

warm

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Diana

07 Maart 2009 | Argentinië, El Calafate

Hoi allemaal.
Vadaag weer de moelijkheid om wat te melden. Ik ben gisteren naar Uruquai geweest,niet met de dagtocht va Fox maar samen met Ellen met de taxi naar de haven gegaan. We hebben geprobeert om de snelle catamaran te nemen maar dit lukte niet. Andre we moesten dus met de langzame boot, deze heeft er 3 uur over gedaan. Het was een erg leuke tocht , onderweg kwamen we 5 medereizigers tegen die met fox geboekt hadden,. We waren blij dat we zelf gegaan zijn, zij direkt bij aankomst naar restaurant gebracht voor de lunch van ca 1,5 uur uur. daarna de bus in en na 10 min weer gedropt bij winkel. Wij echter super dag gehad. Direkt bij aankomst een SCOOTER gehuurd en lekker op het eilad rondgetourd. We hebbe de hele boulevardwe gedaan het stadje bekeken en bij een restaurant lekker gegeten. Terug weer met de boot en om 10 uur ongeveer terug i Buenos Aires. Net toen we een goede prijs hadden afgesproken met een taxi rie Mieke ons( zij werden opgehaald met de bus e wij de taxi afgeslagen en bij hun ingestapt. Kortom we hebbe een super dag gehad. Prachtig weer.
Nu zit ik in El Calafate, net aangekome met het vliegtuig. Goed hotel en ga nu het dorp in. We eten vanavond met zij allen en gaan morgen naar de Perito Moreno gletsjer.
Ik ga een minitrekking doen over de gletsjer. Het is tot nu toe super.f
Groetjes en tot de volgende keer

• 07 Maart 2009 - 18:45

Chris En Marion:

Fijn dat je het zo super hebt. Volgens ons heb je wel weer een leuke groep. Geniet nog maar even lekker.

• 07 Maart 2009 - 18:57

Frieda Tempels:

Hoi Diana
    Wat fijn lekker warm weer.Hier in België is het koud, vooral een koude wind, geniet ervan.Daaaaaaaaaag
    Groetjes
    Frieda

• 07 Maart 2009 - 19:34

Pa Ma:

hallo diana bly dat julli het naar julli zin hebben dus geen spyt van de reis hoop dat de rest ook mooi is groetjes sanya

• 08 Maart 2009 - 08:03

Janneke Prins:

Weer een speldje op de wereldkaart ! Met die avontuurlijke tocht over de gletsjer wel uitkijken he ??? Geen benen breken...haha. Geniet er maar van. Het regent hier in Lommel. Hoe is het weer bij jou ?

• 08 Maart 2009 - 08:07

Frieda Tempels:

Hoi Diana
    Ik wil je even laten weten 9,30 uur zondagmorgen,het regend hier heel fel, het is zo slecht en koud dat je er zelfs geen hond kunt doorlaten.Dus Stip lekker binnenblijven.Geniet van jou zonnetje. Groetjes Frieda en Stip
    België

• 08 Maart 2009 - 08:53

Jeltje:

Ben blij voor je dat je het zo getroffen hebt met je groepje, en dat je het goed kunt vinden met Ellen. Stuur een beetje zon hier naar toe.
    Wees voorzichtig!!
    groetjes F4

• 08 Maart 2009 - 10:38

Mieke:

Hallo Diana,

Leuke verhalen om jaloers op te worden zeker met het budweer hier.
    graag tot je volgende berichtje.

gr.

Mieke

• 08 Maart 2009 - 15:02

Jolanda Lubke:

hi diaan klinkt goed allemaal hoor en zo te horen vermaak je je gelukkig prima!
    Hoop dat de rest van de vakantie net zo goed en leuk wordt voor je!
    Geniet ze en tot horens!
    Liefs Jo

• 09 Maart 2009 - 01:19

Saffira:

Hey Diaan,

Zo te lezen vermaak je je weer prima!
    Doe je wel voorzichtig tijdens al die avontuurlijke uitstapjes van je?

Groetjess

Diana

Ik hou van reizen en sinds een paar jaar hou ik ook een dagboek bij via waar ben jij nu. Ik probeer elk jaar een grote reis te maken en heb al vele landen bezocht. Maar er blijft altijd nog veel te verkennen. Ik heb nog vele landen op mijn verlanglijstje staan en hoop in de komende jaren er nog veel te kunnen bezoeken. Meestal ga ik met een groepsreis mee via verschillende reisorganistaties. Ook wel op eigen gelegenheid en dan ter plekke een auto huren en zelf een beetje bepalen waar heen te gaan. Tussendoor ga ik graag nog samen met de hond een korte vakantie of twee, net aan de tijd die ik heb. Het liefst ga ik dan wandelen in Oostenrijk. Maar pas geleden via dogwalktrail ook een heel leuk weekend gehad in de ardennen. Maar ook in ons eigen mooie Nederland ben ik nog lang niet uitgekeken. Kortom er is genoeg te beleven.

Actief sinds 02 Jan. 2009